Ny blogg på ny sida

21 juli 2009


Fyller år idag och tänkte starta upp en helt ny blogg, har tidigare bloggat på andra sidor på nätet. Men vad sjutton ska jag blogga om här, kanske lite om alkohol, känslan att köra fort, hur man bryter benet i ett fallskärmshopp, om ordet om inte fanns, oj vad tankar det far genom huvudet, fula ord, ord som fått ny betydelse, användandet av ordet Tänk som låter så fult (Vi har samma tänk det borde ju vara samma tanke). Kan man besvära sina bekanta med känsliga frågor, törs man fråga en bekant om han slår sin fru eller andra otrevliga saker. Kom även att tänka på landskapet Värmland som har så mycket vackert och i mångt och mycket en vagga för den svenska kulturen.

Jag måste kanske varna för att min sida drabbas av stavfel då och då, jag läser inte igenom text utan sparar rakt av, och ibland slinter fingrarna på tangentbordet, så oftast består felen av bokstäverna runt om den rätta. Mina inlägg kommer pö om pö sitter inte vid datorn var dag, och ibland besöker jag bara nätet någon gång i veckan.

janne

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0