Man blir så trött

Ibland blir man lite trött när man öppnar sin mailbox och möts av 14 olästa mail som till
stor del består av spam.


(Spam är konserverat pressat kött tillverkat av det amerikanska företaget Hormel sedan 1937.
Namnet är sammandragning av spiced ham (kryddad skinka), och dessa konserver användes flitigt under andra världskrigets slutskede av amerikanska trupper).


Jag väger 64 kilo och har inte den minsta lust att köpa något preparat som gör att jag går ner
5 kilo på en vecka. Som kille har jag inte heller lust att köpa prylar som gör mina bröst större,
jag är nöjd med de små jag har. Andra mail försöker sälja sockerpiller under olika
fantasinamn, fast jag föredrar att köpa mitt godis själv på Ica, då för jag de chilenötter jag
gillar.
bild från ett mail

De sista två veckorna har skräpmailen mest handlat om ryska flickor som söker kontakt, det
knepiga är att sex olika avsändare har lyckats formulera exakt likalydande brev, och alla har
samma typ av stavfel och knepiga formulering som det blir när Google svarar för
översättningen.


Senast fick jag ett mail från denna kvinna, men jag är helnöjd med den kvinna jag redan umgås med:


Hi! Have a good day.
bild från ett mail

My friend gave me your information and your e-mail address. They have
been communicating online with a man who gave my friend your
information and your e-mail address.

She said that you are looking for relationships online, and want to get
acquainted with the girl. I decided to write you to know you better.
Now, as for me. I live in Russia. My name is Ekaterina or simply Katya.
I am 29 years old. I have ended an university. I work in shop as the seller of toys.
I lovey work and it gives me pleasure. I began to use the Internet more
recently, because here I have difficulty with search of the good
person.

 As I am very lonely and I have greater need for having
reliable and gentle person. I send you my photo. If it will like you
please inform me. I shall be glad to continue our acquaintance,
therefore that, as I already informed, you have caused sincere
interest for me. Please ask questions, and I shall tell about myself
with pleasure. Please send me your photo.

If you want, can write to me on mine e-mail: [email protected]

I shall wait your answer.
Your future friend Katya.

bild från ett mail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0