Toan på gräsklipparklubben

Hela helgen var jag på gräsklipparklubben, det har blivit mycket tid där sista veckan, i torsdags provkörde jag en liten Stiga åkgräsklippare, man känner sig lite naken när man inte har någon hytt att sitta i. Tyvärr var gräset väldigt långt så jag fick klippa av ytan två gånger.

Det mindre roliga jobbet var att fixa till toaletten på klubben, några gäster har använt toaletten fast plastpåsarna tagit slut, och jag som är lite äckelmagad blev tvungen att ta på mig uppgiften att fixa byte av påse samt tvätt av toaletten. Det var lite svårt att äta senare på kvällen.


Under fredagskvällen tänkte jag köra lite med röjsågen för att ta bort långt gräs runt slänter, diken och klubbstuga, men troligen har jag blivit starkare sista tiden, för jag stod med startsnöret i handen efter ett startförsök, så det var bara att ställa in klippandet. Så det fick bli en sväng till bastuklubben, och njuta av att veckans arbete var slut. 
Fy vad folk kan ta sig till när de inte behöver ta rätt efter sig.Phuuuuuuuuu



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0