Cirkus Madigan

På min lunch idag passade jag på att ta med mig kameran, orten är helt död vid lunchtid, så jag passade på att knäppa en bild från järnvägstationen utmed Postgatan upp mot torget, nästan inga bilar och inte heller mycket mäniskor.
Eget foto 201007

För 3 dagar sedan gästades orten av Cirkus Madigan, de var väldigt duktiga med att sätta upp affischer runt lyktstolpar, staket samt teijpa upp på fasader och fönster runt om i samhället utan att fråga om lov. Affischerna som satt uppklistrade på träskivor och placerade runt lyktstolpar och staket försvann samma kväll föreställningen var över, men affischerna som klistrades upp på hus och fönster lämnades kvar.
Eget foto 201007
Detta är mycket dåligt gjort, skräpar man ner skall man för sjutton städa upp efter sig. Inga besök av mig på Cirkus Madigan i framtiden. Det var ju inte många månader sedan vi genomförde en städdag i Laxå.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: mårten

herregud det är cirkus så är alla vi i cirkus man åker ju inte och plockar ned fönster affischer det står butiksägaren för!

2011-02-18 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0