Vårutställning 2013

Nu i helgen öppnade Tivedsbygdens Konstförenings vårutställning. Tyvärr var jag upptagen av andra åtaganden så det fick bli en mycket hastig genomtitt för min del. Jag imponerades av antalet utställda verk, både av bildkonst och konsthantverk,

 

En av bildkonstnärerna som tilltalade mig extra i år var Lillemor Israelsson

 

och Siv Sjöstrand Önanders små akvareller,

 

Vårutställningen i år är i mitt tycke lagom stor med 27 utställare, med några för mig helt nya konstnärs namn.Utställningen är öppen hela veckan så det finns möjlighet att besöka den på Laxå Bibliotek.

 

 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Laxå, Tivedsbygdens Konstförening, Siv Sjöstrand Önander, Lillemor Israelsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0