Hyvönen

Dagens sommarvärd (18-8) Frida Hyvönen var en klar positiv överraskning, jag har inte hört hennes namn tidigare, men hon är en berättare av högsta klass. Hon är bara 32 år och har redan så mycket att berätta. Vissa personer verkar hinna med flera liv samtidigt.

Dessutom lyckades hon få med en hel del bra musik vare sig Nina Simone eller är så vanliga på radio, kul att dessa får komma fram under sommarprogrammen.

Själv såg jag Neil Young live på Globen för några årsedan, mäktigt. Jag läste att han nyligen har släppt en box med sina 116 låtar från 1963 till 1972, den måste jag bara köpa, enligt en kompis i USA lär ytterligare 2 boxar komma, så det lär bli ett kraftigt hål i plånboken, men det är han värd.

Eget foto av biljetten




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0