Våldtäkt i Örebro

Läste i lokalblaskan att polisen i länet skall använda sig av TV-programmet Numb3rs metod med mattematik för att lösa några uppmärksammade våldtäktsbrott i Orebro.
Eget foto av min bildskärm
Man får hoppas att gärningsmannen känner sig osäker nu, för jag har inte vart med om att Charlie Eppes har misslyckats att lösa ett brott en enda gång.

Just våldtäkt är nog det mest fasansfulla brott man kan utföra mot en annan levande människa, och det enda jag kan tänka mig som ett värre brott är mord.

Man måste oxå sända en tanke till nabolandet Norge, detta datum ger mig många fina minnen av riktigt Nationaldagsfirande, det kommer att ta lång tid för oss i Sverige att få samma typ av uppslutning runt 6 juni.

Det blir en kort blogg idag men tandläkaren väntar på mig och mina tänder.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: tina

Nu har frågestunden börjat på min blogg.

Så fråga vilken fråga som helst :)



http://kristinacicak.blogg.se

2010-05-18 @ 10:00:29
URL: http://kristinacicak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0