Bloggtorka igen

Jag har haft lite bloggtorka de senaste dagarna så jag passar på att rapportera lite om min bil, de flesta skönhetsfelen är nu fixade, så som lacksläppet på framskärmen och den trasiga baklampan, nu återstår bara att montera dit en askkoppen eftersom den på något märkligt sätt försvunnit.
Lite färgsläpp på höger framskärm. Eget foto 201009 trasig lampa som tydligen inte spelar någon roll, har en ny, men bilprovaren rekomenderade att spara den tills jag kör in i ett hus nästa gång. Eget foto 201009
Jag gör som alla mat och fixarprogram på TV, så det blir bilder före och bilder på slutresultatet.
eget foto 201010 eget foto 201010
Några kamrater till mig har nu inlett en vadslagning om när jag kommer att få min första buckla. Men jag tänker lura dem, eftersom kostnaden att trampa hårt med högerfoten har blivit hög och man får ner driftskostnaden per mil med Eco-driving. Detta borde medföra att bucklorna på min bil blir färre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan har du bytt bil till en -90:a inte illa :)))

2010-10-31 @ 20:37:34
Postat av: janne

Va!!! har jag lyckats bygga om den till en -90:a

2010-11-02 @ 09:35:11
URL: http://jannealg.blogg.se/
Postat av: Sandqvist

Och fixat aluminiumfälgar me'

2010-11-03 @ 10:34:42
Postat av: janne

Jag ville lyxa till det lite och hittade dessa navkapslar på Biltema, de ser nästan ut som att däcken är utrustade med aluminiumfälgar

2010-11-03 @ 21:06:10
URL: http://jannealg.blogg.se/
Postat av: Sandqvist

Sådana kapslar vill jag oxå ha på traktorn:)

2010-11-06 @ 14:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0