SD visade upp sig

På radio nyheterna hörde jag något som jag först inte trodde var riktigt eller som jag missuppfattade, eftersom jag inte hörde hela inslaget, så tog jag en titt i lokalblaskan och den bekräftade handlingen.


Detta betyder i alla fall att SD har kastat masken och visat upp sitt rätta ansikte när det gäller åsikten om människors lika värde.
Jimmie Åkesson bild lånad från Wikipedia
Då biskop Eva Brunne i sin predikan tog upp ämnet rasism och alla människors lika värde lämnade partiledaren Jimmie Åkesson Storkyrkan mitt under pågående gudstjänst.


Lokalt  har nu delar av oppositionen presenterat sin lösning av ortens problem, detta skall lösas med fler parkbankar enligt lokalblaskan.
Eget foto av parkbänkar 201010




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0